gymgymgym ..

Snart väntar ett pass på gymmet. Efter en dålig natt med lite sömn är jag lite trött, men det ska nog gå bra ändå. :) Efter passet måste jag skynda mig lite hem för att äta och duscha innan jag ska in till stan och träffa Tjorven för en fika och planering. Det är ju bara 11 dagar kvar nu till London! :D Ska försöka hinna köpa någon ny överdel också att ha på mig till jeansen på lördag när jag ska ut och skaka på rumpan. Orkar inte frysa så jag kör på den påklädda stilen. ;)

Ikväll får jag äntligen mysa med älskling igen! 2 jävla nätter utan hans närhet är blä! :) Ska dock sola ikväll innan jag går dit så han får stå ut med en äckligt solarieluktande Emma. ;D Vill ju vara ännu lite fräschare till helgen ... :)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha. du taggar verkligen till helgen hör jag! bra :D

2009-03-05 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0