Tummen upp för bra dagar!

Jag gillar bra dagar, de där dagarna när allting går som du vill. Man ska inte bli bortskämd, men ibland är dem bra att ha.

Igår var en bra dag. Jobbet var roligare (och gick fortare) tack vare Tjorven. Gympasset därefter gick tokbra! Fick utmärkt kontakt, svetten kom på besök och efteråt var jag helt slut. Kvällen sedan avslutades med en mysstund tillsammans med hjärtat, som jag sedan somnade gott bredvid. Jo, sådana dagar behövs verkligen. :)

Idag väntar jobb som vanligt och därefter ett benpass på gymmet. Känns kul att jag fått tillbaka motivationen ang. benträningen! Hatade det riktigt mycket ett tag, men sommartankarna i huvudet på mig ger mer lust och ork. Om ett par månader ska man ju springa runt i klänningar, kjolar och shorts. ;) Ikväll sedan ska jag vara en tv-nörd. Min favorit House är det som gället 21:00. Den rätte för Linda Rosing går väl dessförrinnan? Såkallade "underhållningsprogram" kan ge dig ett gott skratt ibland, och det är inte fy skam.

Lev för det som gör dig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0