Stålet är en av mina bästa vänner!

Styrketräning är underskattat av många. Det är en otroligt skön känsla som sprids i kroppen när man får ta i och utsätta kroppen för stora påfrestningar! Passet gick bra idag. Kör inte bröst särskilt ofta så jag är inte allt för stark, men det är inte det viktiga. Körde 3 - 4 övningar, samt mage innan trampen fick sig ett besök. Kände mig nöjd både i kropp och knopp när jag stegade hem. Jag mår verkligen som bäst när jag får leka med stålet! :) Och ja, jag är ju rätt fåfäng så det är klart jag blir glad när kroppen visar på goda resultat!

Annars har dagen varit lugn. Mest slappat, ätit mat och så åkte jag och brorsan iväg till solariumet för 20 minuters solning. Nu har jag bara legat och läst Snabba cash, och jag måste erkänna att jag är lite fast, redan efter ca: 60 sidor. Det bådar gott! Men nu väntar Parlamentet och därefter Beck. Avslutar nog kvällen med lite läsning också. Det är mysigt när man får krypa ner under täcket, med lampan tänd på byrån bredvid och krama om nallen samtidigt som man håller i en bra bok. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0