Min fredag.

Idag innebär fredag jobb, träning, let's dance och en lugn trevlig kväll hemma för min del. :) Det här med att fredag/helg innebär fest är inget måste för mig, speciellt inte när man jobbar dagen efter. ;p

Hade förresten en trevlig kväll med Ida igår. Inhandlade 2 par leggings, sedan köpte vi mat innan vi åkte hem och lagade korvstroganoff, ris och sallad. Efter det satt vi och myste i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord. Vänner är bra att ha ... :) Tack! Och om en vecka ska vi äntligen ha en tjejkväll alla FYRA igen! Sunne is coming home!!! :D:D:D Tjejen har fått glida runt i Asien i 2 månader. Avundsjuk? Nej? Borde jag? Haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0