Dåligt, väldigt dåligt!

Kass uppdatering (för er som bryr er). Min dator tycks leva ett eget lev och har ungefär samma hastighet som en snigel en våt sommarmorgon ... Nu sitter jag iallafall vid brorsans dator och ber om ursäkt. Ska se om någon kan hjälpa mig fundera ut problemet. Ända sedan jag började ladda ner från Torrent strejkar datorn och allt går så långsamt att den till slut ger upp och inte finner sidan. Suck.

Till dagen då ... Var trött när jag vaknade. Stannade kvar hos Andreas föräldrar igår när han stack iväg för lite partajande, och även fast det inte alls vart sent kände jag mig seg i hela kroppen. Gjorde ett tappert försök på gymmet 10:00 imorse som gick helt okej, dock med en tröttare än tröttast kropp efteråt. Gick hem, duschade och åt lite innan jag skulle till salongen och fixa om naglarna. Nu är jag fin igen! :D Är mäkta förvånad över att jag lyckades hålla dem hela i över 3 veckor. Duktiga jag! Blev en snabbfika hos mormor efter det innan jag gick till centrum med mamma och pappa. Bokade ny tid hos optikern och hittade samtidigt ett par (enligt mig) supersöta och gubbiga glajjor som jag siktade in mig på. Behöver ett par solglajjor och ett par vanliga. Kanske blir så att det blir samma bågar till bägge, men kollade inte igenom ordentligt, så det får jag ser den 2:a april då jag fick tid. :D

Nu hjälper jag mamma och pappa i tvätten också. Eller det är mamma som försöker lära oss ... ;) Det känns nästan lite roligt! Och ännu roligare är att jag åker på måndag! LOOOOONDOOON BAAAABYYY! :D:D:D

Och ikväll ja ... då ska jag som större delen av den svenska befolkningen se på melodifestivalen. Har inte bestämt mig för vem jag hejjar på, men det finns en hel del bra bidrag även om jag inte tror på dem alla i eurovision.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0