Jagvillhasemester.nu.

Jag tycker om mitt arbete. Jag trivs jättebra med mina arbetskamrater och våra kunder, men nu får ni ursäkta. Vem skulle inte vilja ha semester med det här vädret? Då skulle man kunna sola och bada varje dag, ta mysiga promenader och äta gott på kvällarna i solskenet, utan att behöva tänka på morgondagen. Åååh! Vädret bara måste vara såhär bra v.29 också, annars blir jag lite ledsen.

Förövrigt är jag trött idag. Fråga mig inte varför, men jag var det igår också. Alla var det. Jobb 11 - 18 idag, sedan ska jag upp till gymmet och köra på bandet. Varva lite intervaller med löpning och gång i raskt tempo. Kvällen sedan får jag avsluta hemma hos hjärtat. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såjaaa! pumpa igång tills nästa säsong så är det bifftävling

2009-06-30 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0