Förändringarnas tid?

Skämt och sido, men jag håller faktiskt på lite smått i tvättstugan! Det var ett par saker jag ville ha rena till fredag och då fick jag vackert sätta upp mig i tvättstugan. Då jag nu jobbar heldagar veckan ut (förutom fredag då) så fick det bli en 07:00 tid. Det gör ju inte mig något, jag som ändå är uppe och knatar vid 6 på morgonen. Det känns lite bra faktiskt, som att jag fått arslet ur vagnen (en liten bit åtminstonde). Känner mig smått tafatt på ett sätt, för man vill ju inte förstöra tvätten, men så svårt är det ju inte. Nu ska jag bara lära mig att stryka fint också!

Från det ena till det andra .. vilket underbart väder det bjuds på! Kanske åker ut med en kompis till skärgården på torsdag kväll till fredag och myser om det håller i sig (vilket det ska, enligt väderprognosen). Blir det fint även på söndag kanske man skulle försöka ta sig någonstans. Varför inte gålö? Vi får se vad helgen kan tänkas bjuda på. :) Man vill ju ändå ta vara på solen när den visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0