På lördagar klär man upp sig lite extra.

Brorsan jobbade förut med en som ju längre veckan led mot sitt "slut", eller mot helgen, så klädde han upp sig mer och mer. Lördagar var toppen. Inte för att jag följer exemplet, men det är ändå lördag och idag kände jag för att ha på mig en av mina nya klänningar. Det är en söt liten sommarklänning i en mjuk aprikos färg som jag köpte på Gotland. Så länge man är brun gör den sig snygg på kroppen. :)

Måste nog lägga ut lite bilder på den senaste tidens nyinköpta kläder. Har fått tag på ett par söta klänningar, en lång "kofta" att ha över och för ett tag sedan köpte jag mina nya kärlekar (skor). :D Har aldrig kunnat gå i högklackat, men dessa är t.o.m. sköna!

Nu kallar jobbet. 10 - 14, man kan inte klaga på tiden iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0