Nytt i garderoben!

Har som sagt gått och skaffat mig ett par söta klänningar den senaste tiden för olika tillfällen. Kan inte förstå att jag inte tyckte om klänningar (eller kjolar) när jag var yngre. Man kan väl vara pojkflicka men tycka om sånt ändå?!



Och idag hade jag världens tur när jag sprang på en kavaj inne på MQ! Som jag har letat efter en kavaj, dvs. en kavaj som sitter bra och här är den! Med en lite "annorlunda" lyster och till ett schysst pris är jag nu en lycklig ägare till en svart och stilren kavaj! Koftan och andra sidan inhandlades på Gotland inne på Vila. En perfekt söt liten sak att hänga över klänningar.

Ledsen för de taskiga bilderna. Hade inte tålamod till något bättre ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0