!

Nu ser jag fram emot jobbet imorgon. Hoppas bara jag mår bättre annars kan 8 timmar bli väldigt jobbigt. Åkte på en förkylning igår och idag är den värre. Det återstår att se hur jag mår imorgon när jag kommit upp ur sängen och ätit lite. En kombination av en ny tatuering, en relativt kall kväll ute på balkongen och en sjuk Rocky bredvid sig var nog inte så bra. Nej just det, det var inte ditt fel! Förlåt Gullet ;)

Och imorgon kommer mamma och pappa hem från Gotland! Hör och häpna men det ska bli skönt att de kommer hem. Har varit sällskapssjuk de senaste dagarna, då är det skönt att det alltid finns någon hemma. :)


En fortsättning på min tidigare tatuering i ryggslutet. Den är inte klar ännu. Om två veckor ska jag tillbaka och lägga i färgen. Trodde smärtan skulle vara hemsk, men jag tog det som en man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0