Egentid, lite vardagslyx, kalla det onödigt om ni vill.

Vissa skulle säkert säga "fruktansvärt onödigt", "lägg pengar på något viktigare", men nej tack! Liten vardagslyx och samtidigt lite egentid, att få gå och fixa naglarna på en salong känns bra för mig. Jag kan uppenbarligen inte hålla naglarna snygga en lång tid på egen hand, och om det finns hjälp att tillgå, varför inte? Det handlar om ca: 350 kr i månaden och känns inte alls onödigt i mina ögon. Man ska få unna sig saker man gillar. :) Har inte fixat de på över 4 veckor nu, så jag ser verkligen fram emot att gå semesterfina naglar imorgon! Tror jag ska sattsa på rosa/glittriga toppar. Sommarfint!

Appråpå det där med pengar ... tjejerna sa att det alltid verkar vara jag som har minst pengar trots att jag inte tjänar minst. Ibland förstår jag det inte själv, hur det funkar. Nog för att jag är en slösa, men okej, jag har vissa utgifter varje månad som pengar till mamma för hyra/mat och sånt skoj, telefonen, mobila bredbandet och a-kassan. Bara där ryker halva lönen, men jag borde kanska börja föra kassabok för att se vart alla pengar tar vägen?

Kom på att det sista skar sig lite med det ovanstående. Nej, jag är ingen dum blondin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0