Mot formen.

Dåligt med gym ny i veckan pga. olika anledningar men ska nog se till att köra torsdag - lördag iallafall. :) Lyckats skrapa ihop 3 morgonpromenader hittills ändå, inte helt fy skam. Bara man rör på fläsket är det bra! Märker på kroppen att jag har gått ner lite, funderar på om omega-3 faktiskt hjälper? Tycker jag märker en markant skillnad på kort stund (alltså sedan jag började med omega-3 i samband med mitt "nyttigare liv"). Spelar väl ingen roll egentligen, känns bara bra att allt ger resultat och en del kläder sitter bra igen.

Funderar en del över en sak också. Varför är människan rädd för att visa sig svag inför andra? Varför lägger vi på för att verka lite lyckligare? Kan vi inte bara vara de vi är, vara olyckliga när vi är, gråta om vi behöver, känna oss fula när vi vill, slippa vara snygga och skita i folks tycken runt omkring? Vi är inte mer än människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0