Fredagsmys!

Det är alltid lika mysigt med fredagar när man är ledig dagen efter. :) Speciellt när man ska bort på middag. Jag och Andreas bjöd in oss själva hos hans föräldrar, så det är planerna för kvällen, lite god mat och förhoppningsvis let's dance.  Yes! Jag är en "nörd" som följer det. :D

Morgonen inledde jag som vanligt med en morgonpromenad på 1 timme, sedan stoppade jag i mig 2 knäckemackor med keso, skinka och tomat på, samt äggröra och berocca. Nu till kvällen känns det bra att vila från träningen så jag är fit for fight tills imorgon när ett benpass ska klaras av. :)

Förresten, jag tycker om träningsvärken som befinner sig i min kropp just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0