:)

Har varit en lugn ledig dag. "Sovmorgon" till halv 9, ett lättare läkarbesök som slutade i ett liiitet snitt på magen, besök hos jerry som blev nöjd med slutresultaten av tatueringen och därefter funderingar kring framtid och mitt supersug efter att shoppa nytt till våren.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli lite över 16 så jag kan dra mig mot gymmet. Har stoppat i mig lite kreatin så om ungefär 1 timme är jag redo för ett pass! Skulle ha kört ben men med tanke på magen väljer jag istället att köra biceps, triceps och lite vader som avslutning. Kanske ändå råkar ut för en träningsvärk deluxe och då kan jag ju inte ta mina morgonpromenader ordentligt. Jag ser det bra i det "dåliga". :)

För den som undrar så tar jag inga speciella tillskott. Proteinpulver för extratillskottets skull, och då endast direkt efter träning för att få i mig något direkt och vid eventuella mellanmål. Kreatin då jag känner att det hjälper mig att orka liiite mer på gymmet. Omega-3 tabletter för fettets skull och kanske att det ger förbränningen en liten skjuts i rätt riktning? :)

1 ½ vecka utan godis. Nemas problemas!

Kommentarer
Postat av: Susse

Vaddå snitt i magen?? Varför då??

2009-01-14 @ 19:20:48
URL: http://susse.bloggagratis.se
Postat av: maria

Vad mycket grejer du har börjat käka:P haha. När slutade det att räcka med all vanliga mat man får i sig sånt där?;)hahaha :D



Hur går det, blir du någo biffig?

:D vi får gyma snart tycker jag /maria

2009-01-14 @ 23:45:35
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Anonym

protein och kreatin har jag kört med nästan hela tiden, protein för att få i mig något direkt efter träning, ungefär som om du tar en gainomax :P och kreatin för att (kanske lura mig själv) orka mer :) och omega-3 nu mest för att jag inte äter fisk hemma så ofta, så varför inte liksom

2009-01-15 @ 07:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0