Blä!

Jag mår dåligt! Är snorig och täppt i näsan, hostar då och då, det gör ont i kroppen och min temp ligger på 37+, som i vanliga fall ligger på 36+. Det är inte mycket alls, men tillräckligt för att man ska känna att kroppen inte vill jobba utan bara vill ligga hemma och ta det lugnt ... men jag tänker trotsa det, eller snarare jag känner att jag inte har så mycket val för "så" sjuk är jag inte. Får väl bara gå hem någon timme tidigare om det blir jobbigt. Alvedon har gjort susen förr! Tur att man är ledig i helgen, ifall det skulle bli värre. Detta vore dock katastrof, jag och Rega ska ju boka resa och hotell imorgon, och avnjuta en middag på Vegabaren, då kan man ju inte vara sjukare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0