Vissa misstag lär man sig aldrig av.

Sedan jag gjorde min tatuering i december någon gång har jag inte solat, dvs. lite mer än 3 månader. Att vara "blek" är inget fult, men nu kände jag mig på tok för blek. När jag stod på gymmet och kollade mig i spegeln såg jag nästan vit ut! Okej, jag ser taskigt utan glajjor och jag vet att det hjälpte till, men jag sket i det och begav mig till solariumet igår. Det bästa är när rören är nya, då behövs knappt någon ansiktsförstärkning alls och det gör allt väldigt enkelt. När rören istället är lite äldre och inte "känns" på samma sätt kör jag med förstärkningen men jag lyckas alltid glömma bort den. Redan när jag skulle lägga mig igår smög sig den röda färgen fram och idag känner jag mig varm i hela ansiktet. Jag är röd och får nog gömma detta under lite foundation. Försöker hålla mig ifrån det där så mycket som möjligt, men det finns två tillfällen då jag tar till det:

1 - när man ska festa och känna sig extra fin.
2 - när solningen har misslyckats och du ser ut som en gris i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0