Det är så typiskt svenskt!

Igår föll snön, marken blev vit, och till synes ganska trevlig (även om jag längtar till våren och sommaren). Imorse när jag skulle gå till bussen regnade det. Det är så typiskt svenskt! Det är mer "regn efter snöfall" än "det kommer sol eller regn". Tråkigt är det iallafall ... Blött och slaskigt, inte det minsta mysigt att klampa runt i.

Har iallafall precis ätit frukost, ska strax börja fixa mig inför jobbet. 12 - 16 sedan hem och bara ta det lugnt. Det är fredag vilket innebär let's dance. Kan inte hjälpa att jag gillar det skarpt. De är så duktiga! :) Ska nog dammsuga lite på jobbet om de inte gjort det, då går 1 eller 2 timmar ganska fort.

Jag saknar dig Andreas. Hade velat ligga kvar i sängen med dig och få känna din värme. <3!
Du är det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0