Och plötsligt är det vitt på marken!

Jag fick en smärre chock när jag vaknade och skulle gå ut och promenera. Ett jävla vinterland! Kröp snabbt ner i sängen igen för vad är en bambi på hal is? Kändes inte värt, men himla typiskt när man väl tänkt ta sig ut. Det är dock vackert ute! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för jobbet. Efteråt väntar ett härligt(!) konditionspass på gymmet. Hade denna vecka tänkt fokusera lite mer på förbränningen och sedan genomföra ett corepass som gjorde mig smått förälskad tack vare en grym träningsvärk efter sist!

"Ta för dig av det goda i livet".

Kommentarer
Postat av: Anonym..

men visst är det underbart.. ;)

2009-12-15 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0