Emma har blivit duktig igen!

Efter lite slöhet har jag nu tagit mig i kragen och skött mig bra vad gäller träningen, med undantag av promenader då jag bara gick imorse innan frukosten. 3 gympass, ett konditionspass och ett corepass har jag annars lyckats skrapa ihop! Har känts ganska lagom och nu är motivationen tillbaka igen :D Man kan få någon vecka ibland då man bara känner för att vara slö, och nu när jag faktiskt också var det kom glädjen tillbaka lite fortare. :)

Ikväll efter jobbet väntar julmiddag och trevligheter med några tjejer från jobbet. Ska bli kanonkul! Utanför jobbets väggar blir allt så mycket trevligare. ;) Vi lär sitta och kika lite på idolfinalen också. Den kan man ju inte missa! I år måste jag faktiskt säga att jag inte har någon klar favorit .. Båda är helt grymma!

Nu ska jag fräscha upp mig, packa ner nödvändigheter till dagen och sedan bege mig mot jobbet för jobb 10 - 18. Sitter bara och längtar till helgen nästa vecka. Äntligen en helt ledig helg då man dessutom får åka iväg och mysa och bara njuta. :)

"If you want me I must be doing something right".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0