Smått och gott.

Dålig uppdatering. Inte konstigt att man aldrig skulle kunna tjäna pengar på det här med att blogga ...  Vart får ni all lusst ifrån? Eller tid också för den delen. Fast det är klart, skulle jag få pengar för det skulle jag nog sitta ihop med datorn.

Under mina lediga dagar i helgen var jag iallafall iväg till vingåker med min morbror och hans fru. Det var riktigt avkopplande att komma ut i skogen, plocka blåbäar och svamp och mysa inne i stugan. Tog en del bilder men har inte fått över de på datorn ännu, men det kommer nog ikväll. Skogen är underskattad! Jag älskar den! Det är härligt att få komma iväg från allt det materiella och all stress.

Efter en lite dålig träningsperiod nu pga. tatueringen är jag nu igång på riktigt. Morgonpromenaderna sitter på sin plats och gårdagens gympass var grymt! Fick ett litet lyckorus när jag befann mig där igår och kände hur kroppen fick arbeta, hårt! Hur kan man inte tycka om det? :D Efter jobbet idag väntar ett benpass. Tro det eller ej, men jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0