Jag är den som jobbar häcken av mig!

Det är lustigt att vissa jobbar häcken av sig för att "se bra ut" och skapa en vacker siluett, medans andra äter vad de vill, slöar hur mycket de vill och ända har det där vackra. Det är inte min enda anledning, långt ifrån, men det är klart att alla vill känna sig fina. Men samtidigt, det där är så individuellt och brett så i mångas ögon är jag säkert inte ett dugg fin, men det gör mig inget då jag själv trivs och gillar min kropp, gärna med lite extra muskler på.

Nog för mig idag. En trött Emma behöver sömn för att orka med morgondagen. Morgonpromenad, jobb, gym och sedan mys och övernattning med söta Sunne. Jag ser redan fram emot morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0