Hälsosamma Emma!

Fredag morgon, en promenad rikare och en frukost tjockare. Härligt! Måste dock säga att det tog emot idag. Efter veckans träning börjar kroppen bli trött, och dessutom körde jag ett par benövningar på gymmet igår. Kroppen får nu vila idag + imorgon och på söndag tänkte jag bara ägna mig åt en morgonpromenad. :) Vägde mig på gymmet igår (en våg som mäter fett, muskler och vätska i kroppen). Det peppade faktiskt en del att veta hur man ligger till, även om jag påstods vara mycket hälsosam och ha bra värden. ;D

Aja, nu ska jag ägna mig åt att göra mig vacker, sedan väntar jobb 12 - 16, idag tillsammans med Tjorven! Var ju ett tag sedan, och då finns det alltid en del att prata om. Blev hyffsat glad när jag imorse kom på att hon skulle jobba idag. :D Efter jobbet sedan blir det mys med älsk. :)

Have a sweet day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0