"Vila gör susen".

Idag känns det bättre. Gårdagen var seg, tröttheten bestod och lite huvudvärk kom på besök. Hela kroppen kändes rent ut sagt åt helvete ... Skippade gymmet och istället åkte mamma och jag och handlade lite skor. :) (Blev som plåster på såret ;D). Därefter tog jag det bara lugnt hemma. Andreas kom över och gjorde mig sällskap. Vi åt, myste, drack lite mer te och kollade på tv innan vi slocknade, faktiskt innan 23 igår också ... Vi behöver nog sömnen båda två. Och jag får aldrig nog utav hans sällskap, av hans närhet. Det känns precis som förut, "han är min drömprins". Jag säger det igen, jag är lycklig! :)


   

Tycker helt klart att skopunkten kan ha fina skor till förmånliga priser.
Köpte ett par mjuka och sköna "ballerina" användbara till hösten och även på jobbet, samt ett par svarta stövlar fina både till höst och vinter. Har sedan tidigare bara fodrade stövlar så jag ville ha något "finare" att kunna ha till klänningar eller kjolar när det blir tillfälle. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0