Gymfjolla för livet.

Vad är det som händer? Igår slocknade jag i Andreas knä tidigt och idag är jag fortfarande skittrött. Hoppas att det inte är något lurt på gång ...

Gårdagen blev iallafall lyckad. Hittade två linnen och lite strumpor i nacka (hade sug efter mer men lätt mig kontrollera mina impulser, haha), sedan fick jag mysa lite med älsklingen. :) Därefter åkte jag hem och åt lite, samt packade väskan innan jag mötte upp Ida för att hälsa på i gamla plugget. Lärarna var väldigt pratglada ... :) Riktigt roligt att känna sig välkommen och "saknad" av dem, då är det ömsesidigt iallafall. Efter 16-tiden sedan begav jag mig till gymmet, där genomförde jag ett bra och svettigt pass bland stålet. Körde igenom ryggen, biceps och mage, samt avslutade med 25 minuter på trampen. Det är när man befinner sig där, mitt i ruset, som man förstår varför träning gör tillvaron mycket roligare!

Avslutade kvällen hos Andreas med mys, tv-tittande och te-drickande. Du gör mig lycklig, men det var inget nytt va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0