Sunne, tacos, mörk chocklad och Gin long drink.

En fredagskväll med "klass"! Efter jobb och en snabb duschning satte jag på mig min alldeles underbara långkofta och begav mig mot bussen till dalarö med kanske världens bästa bok i bagaget. På så sätt blev den ca: 25 minuter ensamma färden inte så pjåkig trots allt. :) James Frey - tusen små bitar för den som vill veta, ett absolit hett tips för bokälskare. Den är sann och rå, gripande och ännu mer sann, nästan så nära inpå verkligheten av en värld du knappt vill förstå finns, nästan bakom krönet ...


Iallafall, strax efter 19 slutade tösen och vi begav oss hem till henne för en helkväll tillsammans. Det började med en tacosmåltid tillsammans med hennes föräldrar. Tror vi satt där i över 2 timmar och pratade och åt, och pratade ännu mer. Hur trevligt som helst. :) När klockan började ticka gick vi en trappa upp för att äta mörk chocklad, dricka gin long drink och slutligen se en disneyfilm! Det var länge sedan, men Sunne har rätt, de är bra, de gör en glad, "lite lagom mycket av det goda". Det slutade efter lottning med "Timon och Pumba reser jorden runt". Intelligensfilm var det va? Men man behöver skratta också. :D

Åkte sedan hem vid halv 12 för att möta en tom säng. Mindre roligt och sov mindre bra, men vad gör man? :) Kvällen var iallafall strålande! En bra vän, god mat och annat tillbehör, jo det mår man bra utav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0