Godmorgon världen!

Ledig idag, YES! :D

Dagen inleddes med en morgonpromenad i det sköna vädret bland trädens alla vackra färger. Det är en sak som är positiv med hösten, alla vackra färger som lyser upp. :) Nu sitter jag och avnjuter en god frukost samtidigt som jag lyssnar på musik. Mornar är bra ibland ...

Ska snart hoppa in i duschen så jag luktar gott tills jag ska över till mormor och fika med mamma och pappa, eventuellt att någon mer kommer över. Måste erkänna att jag tycker att det ska bli mysigt som tusan. Hur länge sedan var det inte jag var med över dit på en fika? Minns knappt när (om man bortser från hennes födelsedag i somras), men dessa lördagsfikor kan jag nästan aldrig vara med på längre. Det är tråkigt, var bättre förr när man var liten och inte hade jobb att sköta om. :)

"Världen öppnar upp sig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0