Lasse Åberg.

Glas i olika former är väl alltid roligt att samla på? När man flyttar hemifrån (eller om man redan gjort det) för att kunna pryda ett fint vitrinskåp eller dylikt med, och för att kunna duka fram när det blir fina middagar på menyn. 

    Jag har inriktat mig lite på Lasse Åberg. Har sedan jag varit liten (mindre?) tyckt om de, med alla olika fina figurer/motiv på. I studentpresent fick jag 4 st vinglas och 2 st dricksglas, och ville därefter fylla på lite i min "samling". Minimum känns som 6 st av varje, ett jämt och bra antal. Igår fyllde jag på med 2 st till, ett vinglas och ett dricksglas. :) Har sprungit runt i många affärer efter glasen, men de är slut nästan överallt ... Men igår, äntligen fann jag dem! Och just i det motivet jag varit extra sugen på också! :D


 



Passar väl mig alldeles utmärkt? ;)

Kommentarer
Postat av: carolina

ja, dom där är fina!!! :)

2008-10-24 @ 12:39:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0