Kärlek är livet.

Så är det, jag gillar kärlek, väldigt mycket.

Det har faktiskt aldrig hänt förut, att vi sovit utan varandra 2 nätter i rad. Jag tänker på dig hela tiden, vill ha dig nära, krama om dig och pussa på dig. Längtar tills imorgon när jag får ligga i din varma famn igen. :) Vågar knappt tänka på  hur det blir när du är i egypten när jag knappt kommer få höra din röst på en hel jä*la vecka!?

Nu ikväll skall jag iallafall få ta del av en annan jäkligt bra kärlek! Mina sötaste vänner! :D

Kommentarer
Postat av: mia

alltid lika gulligt att höra att ni har det bra ni två:) Låter nästan som att du är beroende av honom;) hahaha :) Hoppas träningen går bra, :D

2008-10-26 @ 22:39:46
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0