Jag är rädd för mörker.

Jag är ganska trött skulle man kunna säga ... Känner mig lite degig i kroppen också vilket känns oroväckande. Detta ständiga symptom till "förkylning" kanske är påväg tillbaka? Hoppas inte. Var iallafall ute och gick imorse som vanligt. Det är lustigt vad mycket bättre (och roligare det blir) med musik i lurarna. Det ända negativa på morgonen är att det är mörkt och läskigt, då blir det ännu läskigare med musik på så man inte hör några ljud runomkring, eller så är det bara jag som är paranoid?

Är förövrigt sista jobbdagen innan veckans lediga dag imorgon. Känns toppen! Ska då smida mer på mina nya planer jag har satt igång, och håller verkligen en tumme för det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0