Bra start på vecka!

Mysig morgon med Andreas, en uppfriskande morgonpromenad och en nyttig frukost bestående av havregrynsgröt med quiona i, samt protein och kanel, solrosfrön och mjölk upp på det, sedan även en tallrik med äggröra. Helt perfekt! :) Veckan får gärna fortsätta i detta positiva spår.

Helgen då ... den har varit bra. Fredagen var übermysig med Andreas. Lite shopping (ny halsduk, mössa och nya vantar), mat, fika och bio. :) Kom hem sent och somnade gott bredvid mitt älsk! Lördagen bestod av jobb och slöande. Åt även då (mycket) godis, men jag mår inte dåligt över det, bara jag inte fortsätter i den trenden, för det är lätt att halka dit. Söndagen sedan bestod också utav jobb, men med trevligt sällskap så jag klagade inte. Därefter fick jag äntligen åka hem till Andreas. Han bjöd på mat och sedan somnade vi (jag först). Vi låg och sov i sängen innan 20:00 igår kväll ... Sömnbristen under helgen pga. olika anledningar tog visst ut sin rätt. Idag är jag dock pigg och glad! :)

"Nu är en ny vecka, låt oss göra något bra utav den".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0