"Allt det dåliga når sin ände .."

Morgonen var i obalans men tack vare den underbaraste pojkvännen vände allt till det bättre. Tack för att du är min! När han gick för att leka med en kompis begav jag mig till gymmet för att gottgöra det fruktansvärda passet under gårdagen, och bra gick det! Körde bröst, mage och lite underarmar, samt avslutade med 25 minuter på trampen. Under passet bar jag linne (kör annars i större t-shirtar) och på mycket länge kände jag mig bekväm med hur jag såg ut i spegeln när jag kollade på mig själv. Ja, jag vet, man ska inte vara ytlig och man ska tycka om sig själv så som man är, men jag tycker inte det är bekvämt (eller snyggt heller för den delen) men åtsittande linnen när kroppen inte är vad jag vill att den ska vara, men nu börjar jag närma mig mitt mål. Det är en bra känsla! :)

Snart blir det duschen och sedan ska jag åter gå hem till älsklingen, äta god mat och krama om honom. För jag är lycklig med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0