"Snart är det jul, här i vårt hus" ...

Idag är det exakt 1 månad kvar till julafton, och jag måste medge att jag börjar bli lite förväntansfull. Jag gillar julen med all dess mysiga belysning, granen, julklapparna och gemenskapen. :) Har redan hunnit handla en julklapp och i veckan skall jag se till att försöka införskaffa mig minst en till iallafall. Nu när jag jobbat extra för att ha råd med fina julklappar känns det extra roligt!

En jul utan en fin, doftande och riktig julgran kan jag inte tänka mig. :D
Redan på söndag skall adventsljusstakarna och julstjärnorna upp. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: mia

Har du inhandlat julklapp till dig själv eller till andra?;) haha

2008-11-26 @ 09:49:27
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0