Kom hem, NU!

Det känns betydligt längre sedan som vi pratade/sågs än bara i lördags morse innan planet gick. Antar att det beror på just att vi inte ens har pratat i telefon, gör man det känns det som ett mindre "problem" att inte ses. Det är alla möjliga tankar som har hunnit fara runt i huvudet .. Jag vill bara att det ska bli kväll och att han kommer hem så jag får träffa honom, krama honom och pussa honom. Jag vill inget hellre just nu ... PUSS!

Förövrigt har helgen varit bra med mitt besök i vingåker och gårdagens lilla trip efter jobbet för att kolla lite innebandy och umgås. Man blev bra sugen på att dra fram klubban igen. Ja, jag hade faktiskt en kort och intensiv "innebandykarriär" för några år sedan efter att jag lagt av med fotbollens glansdagar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0