En bra ledig dag.

På ett sätt känns det lättare och lättare för varje dag som går, det innebär ju att det blir färre och färre dagar tills jag får träffa dig igen! Saknar dig som en tok och tänker på dig ständigt, kommer bli tokigt bra när jag får krama om dig igen. (L)!

Min lediga dag idag har iallafall varit kanon. Inledde med en timmes "kardio" på bandet och trampen. Efter det var jag till mormor och fikade innan jag, mamma och pappa hämtade madrasser och täcken hos Andreas. Han slinka in på solariumet också för att bättra på färgen lite. Nu kommer jag iallafall inte att se ut som en snögumma bredvid Andreas på tisdag. :D Kvällen sedan har spenderats med lite musik, god mat och nu tv-tittande samtidigt som jag mumsar lite pepparkakor med ost och julmust. :)

Imorgon väntar jobb 12 - 16 och sedan lite mer träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0