Trötthet har blivit en dålig vana.

Måste bli bättre på att lägga mig i hyffsad tid igen, när trötthet har blivit en dålig vana får man börja tänka om. Ca: 5 timmars sömn inatt, så som många nätter de senaste dagarna, det är inte bra, speciellt inte nu när träningen är igång och kroppen ska orka "trycket". Skärpning Emma! :)

Ska iallafall när som bege mig mot tåget och jobbet. 10 - 17 står på schemat och förmodligen lite mer rush än under veckan. Lönen har kommit, det är helg och folk behöver nya kläder till semestern? ;) Vi får hoppas på det bästa! Efter beger jag mig in mot stan för att käka på Barcelona med ungdomarna på jobbet. Den sociala biten ger onekligen mycket mer glädje till livet.

Jag mår bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0