SATC - I'm lovin' it!

SE DEN! Jag har aldrig tittat slaviskt på Sex and the city men jag måste säga att jag föll för filmen på en gång! Den passerade mina förväntningar för länge sedan, lite väl klyshig ibland, men karaktärerna är i en klass för sig. Kan inte hjälpa att jag drömmer mig bort, till ett liv fyllt av glamour och vänner. En dröm för alla tjejer!

Förövrigt var kvällen med Mrs X (någon som känner igen sig? haha) väldigt trevlig. :) God mat på Thaien, lite strosande, en underbar cafe latte med vit chocklad som jag förövrigt är förälskad i, också ... och SATC, som pricken över i:et. We will do it again!


Angående glamour, Carrie är otroligt vacker. Hon fick mig att vilja få tillbaka mitt ljusa hår, trots att hon var elegant och kvinnlig som få i mörkt hår, men guldlockar är alltid guldlockar! Nu blir familjen glad. ;)

Kommentarer
Postat av: carolina

lät som en mysig kväll :) och ja, den filmen rocks! ;) har bara sett den nedladdade versionen, helkass kvalité, så jag ska gå och se den på "riktigt" på bio på onsdag :)

2008-06-22 @ 23:57:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0