Luften gick ur mig, bara sådär ...

Jag var totalt väck imorse när jag skulle upp för att komma ut och gå. Hörde en av tre ringningar på mobilen. Klev upp som en zombie, satte mig på pallen och stirrade in i väggen innan jag lyckades få på mig skorna. Väl ute var benen som två cementklumpar och magen kändes ihopvriden. Trots detta fick mamma och jag ihop drygt en timmes promenad, och cementklumparna försvann t.o.m. och även den ihopvridna magen. :) Hoppas innerligt på att bli piggare under dagen så man kan genomföra ännu ett grymt pass på gymmet, för igår var det verkligen bra!

"Att säga att styrketräning inte är något för tjejer är som att påstå att jordgubbar inte är gott, bullshit!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0