Kanondag!

Allt har varit perfekt!

Besöket hos frissan slutade i ett stort leende, är supernöjd med håret. Jag ska vara ljusare än mörk, så är det bara! :) Därefter var lunchningen trevlig med mamma där jag även träffade på en kompis som jobbar @ restaurangen som vi besökte. God mat och en trevlig miljö! :) När vi ätit klart och njutit av solen åkte jag in till stan och började min otroligt lyckade shopping. I vanliga fall hittar jag aldrig något när jag vill och har pengar, men fick med mig nästan allt jag ville, förutom en tröja. :) Köpte en kjol, ett par jeans, två baslinnen, en annan söt topp och en väska. Sjukt nöjd! (Laddar upp bilder en annan dag). Ville egentligen kolla på skor också men sket i det och tur som jag hade fick jag ett par ljusbruna spetsiga pumps av mormor som hon hade för 40 år sedan ... när jag var där på besök. De åker lätt på imorgon när jag ska ut och äta med några på jobbet, tillsammans med den nya kjolen. :D Just ja, köpte ett nytt bäddsett också, + två örngott, klart sängen skall vara fin också!

Hann med en liten promenad innan middagen och sedan åkte jag och Ida till Dalarö där jag hade übertrevligt med tjejerna! Vi drack vin, sprite och lime, käkade jordgubbar och mörk chocklad, snackade killar, sex och skit, samt avslutade det hela med singstar när humöret stigit. Ni är grymma tjejer! Vi kommer hålla kontakten, det vet jag! :) Puss på er! (Nej, jag har inte glömt dig Rocky ;D). Semesterplaner it will be!

Vi alla tillsammans!

Kommentarer
Postat av: carolina

åh, känslan att gå ut från frisören och vara riktigt jävla nöjd är så härlig! :)

2008-06-28 @ 12:32:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0