Tjocktröja + värme ...

resulterar i en svettig Emma. Dock är det just det som är meningen, det känns bättre i hela kroppen, som att all "skit" rensas ut och du blir ren inifrån.

Morgonpromenad flöt på lika bra som tidigare i veckan, och glädjen likaså. Pinade på i lite mer än en timme och nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på Rihanna samtidigt som jag avnjuter frukosten. Riktigt mysigt faktiskt. :) Så fort jag är klar ska jag hoppa in i duschen och göra min vacker innan jag fixar matlåda och annat skoj. 4 underbara jobbtimmar som väntar på mig mellan 12 - 16. ;)

Ikväll väntar fixning av naglarna hos Johanna och därefter lite party! Och så har lönen kommit ... Sjukt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0