Jag är åtminstonde lite piggare.

Hade ställt klockan på 05:50, tror ni att jag kom upp 05:50? Runt 07:30 kommer mamma in i rummet, när jag slår upp ögonen står hon där och skrattar. Fan! Då förstod jag att klockan inte var några 05:50 ... Svor lite över mig själv och påstod att "jag blir så trött på mig själv", men blev lugn förvånansvärt snabbt, eller jag brusade rättare sagt inte upp mig som jag tidigare gjort. En morgonpromenad fattigare, inget värre. Kanske håller på att bli normal. ;) (Vad nu normal är?)

Sitter iallafall och äter frukost nu, har fixat iordning matlåtan så sedan saknas det bara att jag får ordning på mig själv också. Jobb 11 - 16 är det som väntar mig. Hoppas på mer folk? Ikväll sedan blir det att bege sig ut till Dalarö och träffa åtminstonde Ida och Sunne m.f(?). Ska förtära lite alkoholhaltiga drycker och släppa loss en aning. Blir dock en relativt lugn tillställning och tidig hemgång pga. att bussarna från lantisstället slutar gå tidigt. ;D

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: L

Tror nog det är bra att komma i säng tidigare om kvällarna ;)

2008-07-19 @ 14:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0