Idag är en bra dag.

Jag gillar lediga dagar. Nu menar jag inte en ledig dag när allt är planerat och du har fullt upp, utan en ledig dag med något trevligt och resten är öppet, du gör vad du känner för. Idag har varit en sådan dag. :)

Vaknade upp hos Mikaela där jag gjorde mig iordning och när hon åkte till jobbet åkte jag hemåt för att ta en lunch med mamma och pappa. Därefter tog jag det lugnt och nu kom jag nyss hem från en promenad i solskenet. Blev nog en dryg timme, varmt ... och skönt. Ska slaffsa i mig lite mat nu, det får bli äggvitor, pasta och tonfisk sedan kallar gymmet. Är så sjukt sugen!

Jag är positiv idag, angående det mesta, men framför allt vad gäller träningen, idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0