Hurtbulle.

Snäll mamma som man har skjutsar hon mig till jobbet idag, därför fick jag också en timmes extra sovmorgon så jag behövde inte kliva upp förrän 7 imorse. :) Då tog jag mig en 50 minuter lång morgonpromenad i solskenet. Klockan var 7 och jag bar bara shorts och t-shirts, helt underbart! Måste ju hålla kroppen i rätt bra trim ändå, nu när jag ska iväg och tatuera mig om 25 ... dagar! :D Längtarlängtar!
    
Appråpå hurtbulle så åt jag en fruktrik frukost idag! Igårkväll gjorde mamma nämligen en sallad på mellon och jordgubb som det blev över av, så det smaskade jag nöjt i mig imorse igen. Smaskade även i mig två äggvitor, en tallrik verum och ett glas söderte. Läskigt nyttig morgon?! ;D haha

Från träning och mat till trevligt besök, efter jobbet idag ska jag, Ida och Rocky åka iväg till Sunne och fira gullefjunet som fyller år idag. Ska bli trevligt att ses allihopa igen. :)


Grattis gullefjun!

Kommentarer
Postat av: Susse

Tack sötnos!

2008-07-06 @ 18:34:51
URL: http://susse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0