För mycket av det goda ..

är inte det bästa ...

Mina dagar i Borås var jättesköna. Jag hade tur med vädret, trevligt sällskap, "utflykter", god mat och andra påhitt, men den "goda maten" och allt godis blev för mycket för min kropp. Fy så dåligt jag mådde i magen igår! Ont gjorde den ... Uppblåst var den ... Nu är det jag som skärper mig!

Var ute och gick imorse, skrapade nog ihop 50 - 55 minuter vilket var uppfriskande! Och nu valde jag att bara äta verumfil med linfrön och cashewnötter samt två äggvitor till frukost, magen vill inte ha mer. Stoppar i mig lite kycklingfilé och sallad på jobbet innan jag går in i butiken sedan. :)

"Även om jag sagt att jag ska släppa på tyglarna ibland behöver jag ju inte ta det till dess yttersta gräns".



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det där ser gott ut!

2008-07-12 @ 08:42:49
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0