En sjukt bra onsdag!

Igår var allt bra!

Min dag började i Sundbyberg med Maria som sällskap. Där blev jag än en gång märkt för livet av snälla Dawid. Fyra musiknoter sitter nu framtill vid mitt höftben och de är supercoola. :D Ska lägga upp bild när jag fått fatt i en kamera. 
     Efter detta begavs det in mot stan för att äta lunch och mysa med Andreas. Helt perfekt väder tillsammans med ett perfekt sällskap, behöver jag säga att jag var glad? :) När hans lunch tagit slut fortsatte jag min resa själv med lyckad shopping. Hittade allt från en väska till baslinnen, nagellack och trosor. Efter ett tag fick jag sällskap av Josse en stund också. Hur bra dag som helst! Fann som pricken över i:et armbandet jag blivit sugen på (sedan jag sett Johanna ha det) i centrum påväg till mormor, så det fick slinka ner i en påse också. Det är ett Thomas Sabo armband där du köper lösa berlocket att fästa på. Har en idé i huvudet om vad det slutligen skall bli. :)

God mat förtärdes sedan hos mormor innan jag gick hem och dammsög lite. Duschade och gjorde mig fräschare och sedan steg flickorna på. Där slutade kvällen med tjejsnack, skitsnack och lite godisätande. Me like you! :)

Somnade sedan gott i en underbar killes armar, som förövrigt tydligen är tillräckligt snygg för att stå i Gate Ones skyltfönster!? haha :D

Kommentarer
Postat av: carolina

oh vad häftigt! ser framemot bild på tatueringarna ;)tjejsnack ikombination med godisätande är som plåster för själen :D

2008-07-31 @ 19:13:03
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0