Det kliar, jag kliar tillbaka.

Dalarös myggor var visst inte att leka med, har ca: 7 st kliiiiande myggbett på benen och vissa av dem är rätt stora ... Jag som knappt haft ett enda myggbett under hela sommaren? Fick bara ett par när jag var på gotland. Typiskt. Är i och för sig ändå dåligt väder ute så jag behöver inte flasha med dem i någon söt klänning. ;)

Just nu sitter jag iallafall och smaskar i mig frukost efter min promenad. Det var lite segt men samtidigt uppfriskande. Kände mig inte så trött när jag steg upp imorse, kanske för att jag kom i säng i tid igårkväll? ;) 

Ikväll väntar ett gympass på mig bestående av axlar, triceps och mage. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0