11:40.

"Haha, men Emma då, ligger du här?" 11:40 kommer mormor in i rummet och börjar skratta lätt för att jag ligger i sängen, fortfarande ... Jag ogillar att mina "planer" förändras men lugnade ner mig rätt fort då jag insåg att jag sovit ända till 11:40, när gjorde jag det sist? Säkert över ett år sedan, om inte mer, jag tar mig ju aldrig tid till det, dumt nog.

Nog om sovning :) Har fått i mig en ordentlig frukost nu med ägg och en stor! tallrik med fil/yoghurt och diverse "flingsorter" så jag är mätt och belåten. Nu blir det att hoppa in i duschen och göra mig duglig för att bege mig iväg till the gym! Ska spendera en del kvalitetstid där idag, ska träna länge ... :) Ska peta in rygg, axlar, traps, mage och vader på schemat, samt ett avslut på trampen. Blir kanske bara idag och imorgon som jag hinner träna så då får man använda tiden man har på bästa sätt!

"Vad som är viktigt för dig, är viktigt för andra.
De som bryr sig vill att du ska må bra, och det inkluderar dina intressen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0