Julmiddag med jobbet!

Det blev aldrig något gym igår. Efter jobbet var jag trött och hade huvudvärk. Säkert inget "allvarligt", antagligen pga. irritation på jobbet, men jag valde ändå att avstå. Tog istället det lugnt hemma innan jag åkte till älsk och myste hela kvällen. :)

Idag mår jag fortfarande lite konstigt, känner mig helt slut ... men nu skiter jag i det, för ikväll är det julmiddag med jobbet! :D Ska bli supertrevligt! Det är det alltid när det händer saker med jobbet. Så efter mina jobbtimmar 12 - 16 idag ska jag hem till Mikaela innan vi åker in tillsammans och träffar de andra. Det kommer att bli en kanonkväll! Och så får jag avsluta med att somna i Andreas famn. Kan inte bli bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0