Mot formtoppen?

Motivationen känns som att den skulle räcka till det iallafall. :) Det är roligt att träna, det är roligt att äta bra, vad skulle kunna gå fel? Är dessutom roligt och till en fördel att ha en pojkvän som även han tränar och äter bra, det blir lite pepp i sig.

Morgonpromenaden på drygt 1 timme flöt på riktigt bra även idag, benen var pigga och glada. Har smaskat i mig verumfil med müsli, pistagenötter och bär samt två kokta äggvitor, så nu är jag mätt för stunden. Längtar dock redan till lunchen då jag ska sleva i mig köttfärssås. :D Och efter jobbet väntar ett benpass på mig. Häromdagen fick jag t.o.m. ett sug efter att köra ben. Har jag slagit i huvudet medans jag sovit? Isåfall, tack för den!

 


"Jag är en lycklig jävel just nu!"

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag kunde inte sagt det bättre själv! :)

2008-08-14 @ 11:58:22
URL: http://kkato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0