Ge mig söndag ...

Idag blir min 10:e dag i rad med jobb. Visst, jag har nästan bara jobbat 12 - 16, någon heldag och någon timme extra någon dag men det är ändå påfrestade på ett sätt. Jag måste alltid passa en tid, jag kan aldrig sova ut helt eller hitta på något mitt på dagen. Det ska bli skönt att vara ledig på söndag, en helgdag t.o.m! Då får jag äntligen sova ut med dig sweet! :)

Morgonpromenaden flöt förövrigt på bra trots ett fruktansvärd ... trötthet. På tok för lite sömn inatt. Träningsvärken i benen har börjat komma också, gjorde lite nya "fjollövningar" som verkar ha gett lite för jag tycker mig ana lite mer träningsvärk i ljumskarna och rumpan är vanligt så tidigt efter passet. Du kanske hade rätt då Andreas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0